Welkom!

"Ooit start ik ook met een blog!"  Dit spookt al maanden door mijn hoofd ...  Enkele Nederlandse clubvriendinnen trokken me over de streep: "Niet over nadenken, DOEN!" 
Vandaar... mijn creatie(fje)s.  Momenteel vooral kleine creaties: kaartjes, eens een doosje, ... Misschien ook wel weer eens een 'juweeltje' of bloemstukje, ... 
Alles met veel liefde gemaakt, hopelijk voor jullie leuk om te zien!

Ik wens iedereen fijne Kerstdagen en een gezellig jaareinde! 

Hieronder vind je een paar kerstkaartjes die ondertussen bij de familie aangekomen zijn.





Deze kaart maakte ik voor mijn vader, een modelletje van club De Schatkist, sober van kleurtjes, maar vind die zelf heel mooi geworden.  Zou mijn moeder vast ook mooi gevonden hebben, ook al is het niet in de traditionele kerstkleuren...

Stansen van Marianne Design en Memory box.  De rendieren zijn van Nelie Snellen. Dessinpapier en knipvel van Marianne Design.


Deze is dan wel in traditionele kerstkleurtjes.  Die was voor mijn schoonouders.  Heb lang getwijfeld of ik deze mooie mal van Marianne Design wel zou kopen, maar ben toch zo blij dat ik die nu heb! De basis van deze easelkaart gemaakt met rood papier, daarop dan de mal in groen en wit, de bovenste geëmbost en bewerkt met Memento Northern Pine.  2015 is gemaakt met stansjes van MemoryBox.

Deze kaart is al op zijn bestemming bij mijn broer en zijn gezin.  Vond dit kaartmodel wel leuk voor een gezin met kinderen...
Knipvel, dessinpapier en kerstboom- en sterrenboog mal zijn van Marianne Design, het label met de kerstboom is van Couture Creations.











 

Ook deze kaart zou ondertussen zijn bestemming bereikt moeten hebben.  Vind dit zelf een leuke kaart, ik hou wel van de combinatie van een eerder klassieke mal en traditioneel winters tafereeltje met één van de cute diertjes van Eline!


Lieve groetjes

Nancy


Reacties

Thea Wildeman zei…
Ziet er al heel netjes uit Nancy. Het wordt straks nog een verslaving, let maar op.
Hier kan je nog wat mooie jassen uitzoeken als je wilt.
http://freeblog-layouts.blogspot.nl/
Ze is wel gestopt maar ze werken nog wel.
Succes en als je blokje van volgers staat dan meld ik me aan.
Crea Ankie zei…
Ziet er heel goed uit Nancy, ook je Crea's zijn erg mooi.
Kan nog geen volger worden zie ik, dat komt misschien nog.
Veel plezier met je blog.
Hetty zei…
Wat een mooi blog heb je al. Heel veel plezier met bloggen.
Groetjes Hetty
Anoniem zei…
Hoi Nancy welkom in blogland! Ziet er al ontzettend mooi uit hier :) Ik wil graag je volger worden maar dat kan nog niet zie ik :(
Groetjes Chantal
Marleen zei…
Leuke blog Nancy!!
De eerste kaarten die je erop hebt gezet zijn stuk voor stuk geweldig leuk.
Groetjes, Marleen
Gonny zei…
Hallo Nancy
dat ziet er goed uit hoor
mooie kaarten
succes verder
gr Gonny
Anita zei…
Super Nancy, welkom in blogland maar kijk uit voor de verslaving....

Gr. Anita
bezig bijtje zei…
welkom in blogland
kben meteen ook volger geworden
mooie creaties hoor
kom ook maar eens langs op mijn blog
http://vivke2001.blogspot.be/
ANJA 3D zei…
Welkom in blogland. Ook heel gezellig net als bij de club.
Prachtige kaarten en je blog zier er gezellig uit.
Groetjes, Anja
www.anja3d.blogspot.nl
Hallo Nancy .... welkom in blogland ... ziet er hier al heel leuk uit ....
Prachtige kaartjes zijn hier al te bewonderen ....
Ik volg je hoor !
Groetjes, Odette.
j.prinsen zei…
Hoi Nancy ,

Het ziet er hier geweldig mooi uit met je schitterende kaartje , zijn stuk voor stuk prachtig zeg !!! Wil je wel blijven volgen maar zie niet waar ik op kan klikken om volger te worden..............

Succes met dit mooie blog !!!

groetjes Leni

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils