Basik en de visjes

Vinden jullie de Basikstempels van Scrapberry's ook zo tof?  Ik ben dit weekend aan de slag gegaan met Basik and Fishes en de recentste schets van Club Cards and More (dankzij deze club heb ik met schetsen leren werken!).


Ik heb het kaartje eenvoudig gehouden: Basik gestempeld op wit papier met linnenstructuur, ingekleurd met Artiste watercolour dual tips en daarna het papier bewerkt met distressinkt (dried marigold en spiced marmelade).  De dessinpapiertjes zijn ook van Basik.  De tekststempel is van Noor.
Ik vond het wel leuk om eens met felle kleurtjes aan de slag te gaan.  Benieuwd naar jullie reacties!

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Nancy je kaartje is geweldig leuk! Ik vindde botjesvis een hele leuke touch :) Het maakt je kaart helemaal af! Nou maar hopen dat je kaart niet nat wordt met die grote kom ... oh oh!
Groetjes Chantal
ANJA 3D zei…
Schitterende kaart, Nans en wat een leuke stempel. Echt een schatje.
Groetjes, Anja
Jenna ♥ zei…
This is awesome card!!!! Great design!!!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils