Beterschapskaartje

Ik hou er wel van om kaartjes te maken vertrekkend van een schets.  Op het blog Mojo Monday wordt er elke maandag een schets geplaatst waarmee je aan de slag kan.
Ik wou hier ook wel eens aan mee doen, het lijkt me wel dat de meeste kaartjes daar 'eenvoudig' uitgewerkt worden, zonder tierlantijntjes, wat het daarom zeker niet altijd makkelijker maakt...

Dit is dan mijn eerste creatie met een MojoMondayschets, voor de laatste maandag van de maand is het een 'tall en skinny' kaartje.



Dit is de schets Mojo 382.

Mijn basiskaart is in kraft, het dessinpapier uit een leuk blokje van BoBunny (little Miss).
In plaats van een cirkel gebruikte ik 2 uitgestanste bloemen van Memory Box (Tilth floral die) en als horizontale lijn de tekst Beterschap (Nellie Snellen).

Misschien nog niet CAS genoeg voor dit blog, maar ik vind het wel een leuk kaartje geworden.  Laat je ook even weten wat jij er van vindt?



Creatieve groetjes
Nancy


Reacties

So very lovely. Thanks for playing along with Mojo Monday!
Anoniem zei…
Hoi Nancy ik vind het ook hartstikke leuk geworden! Je hebt de materialen heel mooi verwerkt en het designpapier! Goed gelukt op naar de volgende CAS kaart ;)
Groetjes Chantal
ANJA 3D zei…
Schittetende . Leuk en lief plaatje heb je gebruikt. Past ook heel goed bij de kleuren.
Groetjes, Anja
Het plaatje is eigenlijk een deeltje van één van de blaadjes dessinpapier, wel tof hé. Danke.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils