Don in de hoofdrol

Ik surfte al vaak naar het Don en Daisyblog, vind die stempeltjes heel leuk (eigenlijk vind ik die zelfs snoeziger dan de Snoesjes...), en op het blog vind je heel veel mooie ideetjes!

Momenteel loopt er de challenge 'Don in de hoofdrol'.  Hiervoor dit kaartje gemaakt in een combinatie van kraft, blauw en wit.  Ik vond dat ik hiervoor nog wel eens de polaroidmalletjes van Amy Tangerine kon gebruiken. Het lieve hondje is van Crafters Companion.


Groetjes,
Nancy

Met deze kaart wil ik deelnemen aan Challenge 20 van het blog Don en Daisy: http://donendaisy.blogspot.be/2014/12/challenge-20.html

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Nancy je kaartje is super leuk! Dt hondje is zo schattig! Je kan dit kaartje ook mee laten doen bij Kreadivas ;)
Groetjes Chantal
Crea Ankie zei…
Heel erg mooi Nancy.
Nicole zei…
Een heel schattig kaartje Nancy!!
Ik heb een vraagje aan jou. Jij hebt op mijn blog geschreven dat je mee wilt doen aan mijn loterij. Superleuk, maar nu ze je ik vind nummer erg lief.......welk nummer bedoel je? Hihihih!!
Zou je mij een mailtje willen sturen met welk nummer je zou willen winnen? Mijn mailadres is scrapcardaddiction@hotmail.nl
Liefs, Nicole
ANJA 3D zei…
Schitterende kaart en dat hondje, wat een schatje.
Groetjes, Anja
Boukje zei…
Mooi kaartje, mooie kleuren heb je voor Don gebruikt! Leuk dat je meedoet aan de Don and Daisy challenge!
Groetjes Boukje.
Tof om me op Kreadivas te wijzen Chantal, maar je mag maar Ă©Ă©n niet-Marianne artikel gebruiken, en ik heb er nog van 2 verschillende andere merken gebruikt: fototoestel + polaroidframe en het hondje.
Zal dit in de toekomst wat beter bekijken. Moet nog veel leren hé op blogvlak...
Marleen zei…
Stoere kaart Nancy en lekker winters!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes,
Marleen
Don & Daisy blog

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils