Verjaardagskaartje

Volgende week wordt mijn tante 85 jaar. Ik moest dus zeker proberen een mooi kaartje te maken voor zo'n bijzondere dag!  Aan jullie om te oordelen of ik daarin geslaagd ben...


Ik had net een paar nieuwe papierblokjes van Studio Light, ideaal om hiermee aan de slag te gaan. In het internetplaatje komen zowel roze als een beetje lichtblauw voor, vandaar de keuze voor deze kleuren.


Kaartpatroon van Crealies (Create a card 5). 
De kaart is dan wat  smal (ca. 10,5/15 cm), maar rond het plaatje heb ik toch een grotere mal gebruikt, als je de kaart in zijn geheel ziet, denk ik dat dit wel kan (MD LR0317). 
Ook de 'Hoera' is van MD  (COL 1348).
Verder heb ik de kaart afgewerkt met de leuke cijfermalletjes en een bloemetje van Memorybox (98642 Advent Calendar en 98587 Arianne Sprig), en wat takjes van de nieuwe MemoyBox-reeks Open Studio Die (Meadowbird Branch 30004).



Omdat het basispapier nogal donker is, heb ik op de binnenkant van de kaart 2 keer een 'notitieblaadjes' (MD COL1314) uitgestanst uit het dessinpapier, het bovenste is mooi beschrijfbaar en het werkt de kaart wat mooier af.



Ik hoop dat de kaart in de smaak zal vallen.




Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Marleen zei…
Schitterende kaart Nancy!!
Echt prachtig gemaakt en heel mooi van kleur.
Groetjes, Marleen
ANJA 3D zei…
Ik vind je kaart zeker gelukt, Nans. Leuk model ook. Prachtige kleuren en materialen heb je gebruikt. je tante zal er heel blijk mee zijn.
Groetjes, Anja
Anoniem zei…
WAUW!! Wat is dit mooi Nancy! Daar zal je tante heel blij mee zijn denk ik :) Alvast gefeliciteerd ;)
Groetjes Chantal

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils