Vintagedoosje




De maandopdracht op Club De Schatkist is om een doosje te maken op basis van hun patroontje, maar het moest 'vintage' zijn.  Ik had al een tijdje dit papierblokje (Birds and flowers PK9085) van MD liggen, maar nog niet veel gebruikt, het leek me ideaal voor de aankleding van het doosje.


Ik heb er niet zoveel 'franjes' voor gebruikt, zou zonde zijn om het mooie papier te bedekken...  Omdat het de bedoeling is het als geschenkdoosje te gebruiken heb ik er een mooie tekststempel in gezet, op de achterrkant een leuke 'With love' (was eens een kadootje bij Jacobi).  Het vogelstempeltje van Artemio onderaan op de achterkant vond ik wel passen bij het papier.




Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

ANJA 3D zei…
prachtig doosje. Heel moi gemaakt.
Groetjes, Anja
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een prachtig doosje heb je gemaakt! De stempels zijn ook super leuk :)
Groetjes Chantal
Gina zei…
Heel mooi geworden Nancy! Groetjes, Gina
bezig bijtje zei…
ook een hele mooie ,heb je daar wat uitleg /modelletje van

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils