Je bent mijn type

Toen ik vrijdag eventjes binnenliep in Boekenvoordeel kon ik het niet laten om te snuffelen tussen de nieuwe stempels.  Deze typmachine vond ik wel iets hebben, lekker groot én met Nederlandstalige teksten!
Vandaag moest ik hier toch mee aan de slag, nà een fikse maar mooie wandeling door de duinen van Nieuwpoort, eerst wat genieten van de mooie winterzon en wat vitamientjes opdoen.

Bij club Kaartenkast is het thema van de weekfreubel, hoe raad je het, Valentijn! 
Bij club Cards and More was er weer een leuke schets dit weekend. 
De combinatie van beide geeft onderstaand kaartje als resultaat... Geen tierlantijntjes, een gewoon recht-toe-recht-aan-kaartje.  Het dessinpapier en het plaatje met de dromerige Tatty Teddy komen uit hetzelfde papierblokje (MTY160102).


Mijn man is alvast blij dat hij 'mijn type' is...

Creatieve groetjes,
Nancy






Reacties

ANJA 3D zei…
Prachtige kaart, Nancy. Heel leuk de typmachiene en de tekst.
Groetjes, Anja
Anoniem zei…
Hhahah wat een een leuke kaart! Nou als je man inderdaad nu niet zou weten dat hij je type is ;)
Groetjes Chantal

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils