Van harte gefeliciteerd

Ik zag al zo vaak op blogs 'liftkaartjes' verschijnen en heb me er nu ook eens aan gewaagd.  De  huidige Liftchallenge vond ik wel eens leuk om uit te proberen.  Moet wel eerlijk bekennen dat het makkelijker lijkt dan het is...  Maar daarvoor noemt men het ook een challenge hé!



Dit is de te liften kaart van Nadine:


Het papier Party Day had ik meegebracht van het Boekenfestijn, veel toffe motiefjes, echt héél leuk voor verjaardagskaarten, en hiermee ben ik aan de slag gegaan.  
De boord met de scrabbleletters vond ik heel tof, maar uiteindelijk is de 'Happy Birthday' (natuurlijk) niet te lezen...
In plaats van een knoopje heb ik een bloemetje bevestigd aan het hartje, hoop dat dit mag, vond het goed passen.  De pijl heb ik vervangen door 2 partyhoedjes, uit het papier geknipt...


De gebruikte materialen:
  • Papier: PartyDay van Crate Paper
  • Ronde mallen :
    - Nestabilities
    - Crea Nest Lies XXL 21
  • Jewel Heart: Sizzix 658910
  • bordermal : Marianne Design LR0343
  • Clearstamp: Marianne Design CS0852
  • plakparels: Action, houten gele bloem: Wibra

Creatieve groetjes
Nancy




Reacties

Marleen zei…
Schitterende lift-kaart Nancy!
Super gedaan.
Lieve groetjes, Marleen
Hetty zei…
Wat een super leuke liftkaart heb je gemaakt Nancy.
Het liften is echt leuk om te doen ...
Groetjes Hetty
Gina zei…
Mooi geworden Nancy. Ik heb dit kaartje ook proberen te liften maar moet het nog op mijn blog plaatsen. Groetjes, Gina
Anoniem zei…
Hoi Nancy je hebt de kaart heel goed gelift! Leuk is dat he maar ook heel lastig inderdaad ;)
Lieve groetjes Chantal
Cornelie zei…
Leuk dat je met ons meedoet! Door liften kom je weer op heel andere ideeën! Je hebt een vrolijke lift gemaakt. Leuk papier en het detail van de feesthoedjes is leuk gevonden. dank je wel!
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
Je hebt een gave lift gemaakt, leuk idee de feesthoedjes, mooi papier en de bloem is echt heel leuk !
Liefs Ans
Marjan zei…
Wat leuk dat je besloot mee te doen! Mooie en vrolijke lift en leuk inderdaad die hoedjes, maar ook je rand met scrabble letters. Hopelijk beviel het en doe je nog eens mee met de Liftchallenge!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils