Autumn Greetings

Ik heb eigenlijk niets met Halloween maar ik vond deze digi te leuk om niet te gebruiken!
Onze (pleeg) zonen zijn wel gek op Halloween, en allebei jarig in oktober, rara welk thema hun verjaardagsfeestje soms had... Juist, ja... ;-)
Ooit eens een halloween'maaltijd' gemaakt met slijmerige soep (erwtensoep met mozarella: verrassend lekker, maar ooo zoooo slijmerig...) en als 'hoofdgerecht': gepofte aardappel met bloederige vingers: kleine worstjes in een soort tomatensaus.  Lekker vies en griezelig!  De kinderen waren er gek op!


Mijn kaartje nu: een digi van Bugaboostamps (deze week gratis te bestellen), ingekleurd met mijn Spectrum Noirstiften, ovaal uitgesneden, gemat op zwart en dit nog eens gemat op oranje.


Dan nog 4 gelijke oranje ovalen uitgestanst, een steel geknipt, wat blaadjes en zo de pompoen gevormd.  Echt halloween is het niet, daarvoor ontbreken de griezelelementen wat, maar met de pompoen en zwarte katten, het kromme hek toch wel een beetje herfst- en bibbersfeer?


Gebruikte materialen:
Digi: Ruby Calendar Months October: Bugaboo
Estate Fence: Memory Box 98285
Tiny Tendril: Memory Box 98419
Baby Kittens: Poppy Stamps 982
Vlindertje: Marianne Design LR0261
Blaadjes: Marianne Design LR0131
Ovale mallen: Crea Nest Lies XXL
Postage Stamps: Noor Design  6002/0324 en  6410/0317

Fijn dat je weer langskwam!  Dankjewel als je een reactie achterlaat! 
Ik lees ze altijd met veel plezier!
En tot morgen met weer een kerstkaart...

Creatieve groetjes
Nancy
Challenges:

Reacties

Hoi Nancy,

Toffe kaart,

grtjs
Claudia
Je@net zei…
Leuke halloweenkaart geworden, Nancy. Geinige digi is dat!
Misseke zei…
Een pracht van een Halloween kaart Nancy - superleuke gedaan.
Heb niets met Halloween al zou ik dat maaltijdje ook wel lusten.

Groetjes,
Misseke
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een super leuke Halloween kaart! Heel leuk pompoenmodel en de digi is inderdaad perfect voor dit thema! De zwarte katten met de hekken maken het ook griezelig. Wat een leuke gerechten! Het klinkt inderdaad heel slijmerig hihi en dat vinden kinderen natuurlijk geweldig ;)
Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog
Giny zei…
Een super leuke , Halloween pompoen.
Gave digi.
Prachtig gekleurd.

Lieve groet Giny
Ans Gilbert zei…
Ik heb ook niks met Halloween, ik moet steeds aan die bloederige worstjes denken, jakkie..haha..
Het is een gave digi en leuk met de katten en de hekjes,
groetjes,
Ans
Hetty zei…
Super gaaf !!!!
Ik heb niks met Halloween, maar na jouw kaartje te hebben gezien ....
Leuke gerechten heb je gemaakt hoor
Groetjes Hetty
Andreja zei…
What a beautiful Pumpin you made and I like the pretty image :-))
Thank you for entering at Scrapping4Fun this time, Hugs, Andreja
Swissie zei…
A great autumn card, Nancy. I agree with you, halloween is nothing for me. :) But I like your card and the way you have made the pumpkin.
Thank you for joining Cuttlebug Mania this time!

Hugs,
Swissie
Virgo5 zei…
Awesome shaped card, and I love all the kitties! Thanks for joining in our challenge at Catch The Bug!
roelie zei…
ik vind hem toch super leuk geworden zoals je de pompoen hebt gemaakt leuke stempel er bij

gr roelie
Beccy zei…
Wonderful card Nancy, I love the pumpkin shape. I also like the addition of the die cut fence and the collection of cats. You did a great job colouring the image.
Cheers,
Beccy
So lovely pumpkin card! Thanks for joining us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT
Danoesja zei…
Hoi Nancy
Wat heb je die pompoen leuk gemaakt met al die ovalen, het is een geweldige herfst/halloween kaart geworden.
Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja
Monique zei…
Superleuk gedaan! Ik heb ook niets met Halloween. Maar zoals jij het vertelt is het wel weer leuk.
Dank je wel voor je inzending.
Lieve groetjes, Monique DT Knutsels en Kadootjes.
Angelique zei…
Wat heb je een leuke halloween creatie gemaakt, echt gaaf gedaan. En wat heb je een griezelmaaltijd voor de jongens gemaakt, leuk.
Dank je wel voor je reactie op mijn snij en embossingmachine. Ik vind het super dat je nog een mal hebt liggen. Ik heb het mal nummer even gegoogled en hij is prachtig.
lieve groetjes Angelique
Jen Leeflang zei…
I love the scene you created by making this a shaped card! Thanks for joining our Fall themed challenge at Bugaboo Stamps' Catch the Bug blog this week.
Good luck in the draw.
We hope to see you again soon!
Love
Jen L
Bugaboo DT
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een enige creaties heb je gemaakt! Supergaaf. Leuk dat je weer meedoet bij ons van Knutsels en Kadootjes en ook bij de Egel!
Groetjes,
GerJanne
Jannie zei…
Ik vind hem erg goed gelukt voor iemand die niets met Halloween heeft! Halloween hoeft Ă©cht niet eng te zijn hoor! Erg leuk gedaan.

Thank you for joining us at Cuttlebug Mania!

Cuttlebugs & Hugs
Jannie
Supersss dat je meedoet met onze 'herfstkleuren' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}
Adriana zei…
Wat gaaf en creatief om een pompoen te maken met ovalen! Hi is prachtig.
Dank-je-wel voor het meedoen met onze HERFSTchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana
Nelleke zei…
Ik heb ook niets met Halloween maar leuk is die wel. Leuk dat je met deze herfstuitdaging van de Egel mee doet. Groetjes, Nelleke
Erica ♥ zei…

Ik vind het toch een hele leuke kaart geworden zeg ☺
Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils