Thibaut

Deze week is een collega bevallen van een zoontje Thibaut. 
Voor het kaartje heb ik me helemaal (kunnen) laten inspireren door het geboortekaartje (3 kleuren: wit, grijs en blauw - ster - babyvoetjes - de metalen-plaat-achtergrond...).


Basis is een grijs vierkant 11/11 cm, dit door de embossingmal, gemat op blauw (handig met de perfect layerlatjes!).  Daarop de blauwe ster, op het originele kaartje met voetjes, maar ik heb geen malletje van voetjes, maar vond het wel leuk met de tekst en babyvoetjesstempel.
Op het originele kaartje was er nog een kleine ster, hiervoor heb ik deze leuke brad gebruikt, lijkt er wel voor gemaakt...

Gebruikte materialen:
Embossingfolder: Boekenvoordeel
Sterren: Marianne Design CR1226
Vierkante mal: CreaNestLies XXL
Clearstamp : Marianne Design CS0923
Brad: DécoTime 

Creatieve groetjes
Nancy




Reacties

Je@net zei…
Wat een lief babykaartje, Nancy!
Wil Frutsel zei…
Een leuke kaart voor de boreling. Hij heeft een l;euke aparte naam gekregen!!
Je kaartje hieronder vind ik ook supermooi. Ik had hem even gemist!!
xx Wilma
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart. Heel gaaf in deze kleuren en met deze mallen ☺
Groetjes, Anja
Een lief en stoer babykaartje Nancy. Ik dacht inderdaad dat de je inspiratie de brad was...gááf en die tekststempel en babyvoetjes in die grote ster zijn top. Heel mooi alles gecombineerd vind ik.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Leuk he, om het originele geboortekaartje als uitgangspunt te nemen. En krijgt vaak de leukste reacties!
Deze kaart voor Thibaud is hee stoer en ik kan me wel voorstellen hoe het geboortekaartje er uit zag.
Je kerstkaartje hieronder is ook top! Heel mooi in rood!
Groetjes,
GerJanne
Diny zei…
Wat een prachtige kaartje heb je voor Thibaut gemaakt Nancy....de kleine voetjes zijn super! Ook je kerstkaartje hieronder is heel erg leuk!
Groetjes Diny
Hetty zei…
Stoere kaart heb je gemaakt Nancy.
Leuk om het naar aanleiding van het geboortekaartje te maken.
Dan moet het gewoon goed zijn.
Groetjes Hetty
Margo zei…
Wat een leuke kaart en zo'n prachtige tekst !
Groetjes
Margo
Sarah zei…
Je kaart is super tof , Nancy !
Liefs Sarah
Marja zei…
Leuk kaartje Nancy! ...leuk idee om het na aanleiding van het geboorte kaartje te maken.
Groetjes Marja
Petra L zei…
Oh wat mooi Nancy en wat een bijzondere naam. Komt deze in Belgie vaker voor of ook niet? Ik had 'm nooit eerder gehoord...

Lieve groet, Petra L
Anoniem zei…
Mooie, stoere babykaart Nancy! Je hebt zo te lezen het geboortekaartje heel goed verwerkt in jouw kaart en het probleem met de voetjes heb je mooi opgelost met het stempeltje ;) De ster brad is een heel leuke touch!
Lieve groetjes Chantal
Marleen zei…
Wat een stoer geboortekaartje heb je gemaakt!
Lieve groetjes, Marleen
cotnob zei…
A super card Nancy, such a sweet sentiment.
Pauline
x
Dora zei…
Wat een leuke tekst. mooie kaart!
Rosina zei…
Heel mooi babykaartje Nancy...leuke tekst op die ster

groetjes Rosina
Angelique zei…
Wat een leuk, stoer geboortekaartje. De brad past inderdaad perfect.
groetjes Angelique

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils