Verjaren is...

Vandaag is mijn broer(tje) jarig.  Dit kaartje maakte ik voor hem.  Hij houdt nogal van sober, dus ik heb geprobeerd om de kaart sober te houden. 


Drie kleuren inkt gebruikt om te stempelen, de tekst in de donkerste kleur gestempeld.  Uitgestanst met een rechthoekige mal met dubbele stiksteekjes, gemat op houtdessinpapier waar ook wat blauw in zit, en dit dan op een kraft basiskaart gekleefd, met ook nog twee stoere brads voor mijn klussende broer!

Gebruikte materialen:
Achtergrondstempel: Work of Art: SU
Tekststempel: Elke Verschooten
DP: Craft Sensations
Rechthoekige mal: onbekend merk
Memento Inkt: 
Brads: Décotime
Kraft Basiskaart: Action



Fijn dat je weer langskwam op mijn blogje.
Lief als je de tijd neemt om een berichtje achter te laten,
ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy
 
 

Reacties

Mariken zei…
Ha, jij hebt ook een jarigebroer vandaag, ik ook! Heel tof kaartje heb je voor hem gemaakt, mooie kleuren. Fijne dag, voor jou, en je jarige broer!
Je@net zei…
Gefeliciteerd met je broer, Nancy. Leuk stoer kaartje heb je zo voor hem gemaakt!
Ans Gilbert zei…
wat heb je een mooie kaart voor je broertje gemaakt, leuke stempels en tekst, jij hebt vast een enorme voorraad brads..
gr.Ans
Diana zei…
Goedemorgen! Wat een mooie elegante kaart heb je gemaakt.
En gefeliciteerd met je broer.
X
Diana
Diana's Creations
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy en gefeliciteerd met je broer.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Prachtige kaart, en heel mooi van kleur!
Groetjes, Eri
Valerija zei…
Beautiful card. Love the design.
Valerija xx
Mooie kaart Nancy !
Je vorige creatie's zien er ook schitterend uit .
Groetjes Doris
Larissa zei…
Ik vind het een geslaagde kaart.
Gefeliciteerd met je broer, ik denk dat hij hem ook tof vind.
Margreet zei…
Supergaaf CAS kaartje voor je broer...proficiat.
xxx Margreet
Marjan zei…
Dat sobere is je goed gelukt, een mooie mannenkaart!
Monique zei…
Mooie mannenkaart voor je broer. De kleuren zijn ook zo mooi!
Lieve groetjes Monique
Danielle zei…
Gefeliciteerd met je broer! Hij krijgt een mooie kaart van je, erg leuk gedaan met mooie kleurtjes! De meeste mannen houden niet van alle frutsels die wij op kaarten verwerken, je hebt je goed ingehouden ;-)
GerJanne zei…
Prachtige kaart voor je broer! Strak en mooie kleuren bij elkaar. Leuke tekst ook!
GerJanne
Hermien zei…
Prachtig kaartje met een hele mooie tekst

groetjes Hermien
Judith zei…
Toppertje erg leuk gedaan.
Groetjes van Judith
Sarah zei…
Leuk gedaan!
Nota Bene zei…
Heel mooi! Meer is er echt niet nodig om een heel toffe kaart te hebben.
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils