Elke donderdag een kerstkaartje: # 2017/22

Op het ogenblik dat ik dit blogberichtje aan het intikken ben (dinsdagavond) zijn er nog niet zoveel deelnemers aan onze challenge bij 52 Weeks to Christmas voor mei met als thema licht, nog maar 7...
Nochtans een heel ruim thema, LICHT, denk maar aan kaarsen, sterrengefonkel, lichtjes in winterse straten of in een kerstboom, ...
Misschien worden de meeste kaartjes vandaag nog geplaatst?  Het kan nog, tot vanavond 23u55!

Ik maakte er ook nog eentje met het thema licht,
deze week een kaartje met glimmende sterren
papiertjes uit herzelfde blokje als vorige week
en ook een passende tekststempel.


Het gouden glanspapier was wat moeilijk om mooi op de foto te krijgen... 
In het echt zorgt het wel voor een feestelijk effect.

Gebruikte materialen:
DP: A Christmas Story - First Edition
Tekststempel: Craft Unlimited
Izink embossingpoeder Relief Jasmine
Ovale ponsen: Panduro
Banner: Marianne Design COL1398
glanspapier: Action
Vierkante en rechthoekige basismallen: onbekend merk 

 Dankjewel dat je op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!


Kom je straks nog eens kijken?
Ja, vndaag ben ik er met 2 kaartjes want...
ik mag gastdesigner zijn bij Marianne Designchallenge...



Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
Mojo Monday: # 499
CHCC: # 335 - use some gold
CHCC Extra
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 7
Crimbo Crackers: # 133 - Anything goes
Christmas at Sweet Stampin: AG

Reacties

Freubelmina zei…
Prachtige kaart Nancy, zeker mooi detail dat gouden randje!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma
Monique zei…
Wat een mooie kaart!
Ik doe mijn best om vandaag nog langs te komen. Maar eerst een dagje uit. Fijne dag, liefs Monique
Diana zei…
Hij Is prachtig geworden!

X
Diana
Please, visit my blog!
Trijntje zei…
Leuke tekst ls blikvanger Nancy. Groeten Trijntje
karin zei…
Mooi met die tekst erop!
Groetjes,
Karin
Eri zei…
Prachtige kaart en heel mooie layout. De gouden randjes geven een chique uitstraling.
Groetjes, Eri
Epie zei…
Prachtige kaart naar sketch Nancy ,
de kleuren zijn prachtig evenals de tekst.
Groetjes Epie
Larissa zei…
Heel mooi!
De kleuren zijn echt mooi bij elkaar.
Enny zei…
Een heel mooie kaart, ik heb de mijne juist geplaatst ! Groetjes, Enny
Crealientje zei…
Mooie kerstkaart.
De sketch kwam me al bekend voor 😊 heb er net van de week ook een kaart meegemaakt. Prachtige tekst.
Groetjes Crealientje.
Ans Gilbert zei…
Hele leuke kerstkaart Nancy,
mooi papier en een leuke tekst als blikvanger,
gr.Ans
Margreet zei…
Wat een mooi papier heb je gebruikt Nancy...mooie tekst!
xxx Margreet
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy!
Groetjes Suzan
!neke zei…
Super leuk die tekst !!!!
Zat ik ook al aan te denken !!!!
Mooie kaart !
Sarah zei…
Mooi! Ik heb speciaal een kaartje gemaakt want ik wou mijn lieve meisje nog eens gebruiken! Xxx
Leuke kaart Nancy, toepasselijke tekst.

Groetjes,
Patricia
Colien zei…
Gaaf kaartje, mooie tekst!
grtz.Colien
Jantine zei…
Wat een mooie kaart, Nancy! mooie tekst en mooi papier!
Groetjes
Jantine
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x
Margo zei…
Wat leuk met zo veel verschillende laagjes ! De banner vind ik erg mooi en het goud geeft een extra feestelijke touch !

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils