Wishing you a very happy dag

Vandaag is Yvonne, teammaatje bij 52 Weeks to Christmas, jarig.  Ik maakte natuurlijk een kaartje voor haar, ik hoop dat ze het ontvangen heeft, hebben we maandag in Spijkenisse gepost.

De vrolijke bloemenstempel komt van bij Doe@ding natuurlijk, de achtergrond is gemaakt met distress oxide inkt.  Ik had geen kraftsheet bij naar Holland (Je ziet Marfien dat ik niet al mijn knutselspullen mee heb hé, wat inkt, wat soorten papier, beetje stempels, ... - een grote boodschappenmand vol...).



Maar dat valt dus makkelijk te verhelpen met een glossy tijdschrift... Ik drukte 5 stempelkussens op de buitenkant van het tijdschrift, sproeide er wat water over, depte mijn papier er in en liet het drogen.  Mooi verrassend resultaat toch...,  tof als achtergrond voor een mooie stempel.

De bloemenstempel heb ik gestempeld met zwarte Versafine en hier en daar wat ingekleurd met zigmarkers.   Gemat op orangerood en dit dan op een witte basiskaart gekleefd.


Gebruikte materialen
Distress Oxide inkt:
Broken China,
Fired Brick,
Fossilised Amber,
Spiced Marmelade,
Worn Lipstick
Circle Flowers Clearstamp - Woodware

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Morgen ben ik er weer met een verjaardagskaart.

Crealieve groetjes 
Nancy
Challenges en zo:

Reacties

Hetty zei…
Wauw, wat een mooie kaart.
Je achtergrond is schitterend geworden.
Leuke stempels heb je weer uitgekozen.
Groetjes Hetty
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Crealientje zei…
Prachtige verjaardagskaart!
Zo zie je maar dat je met creativiteit heel ver komt. Heel handig gebruik gemaakt van de dingen die je bij je had.
Fijn weekend en groetjes Crealientje.
Je@net zei…
Wat een mooie bloemenkaart, Nancy!
Danielle zei…
Erg leuk, ik kocht een andere stempel van deze serie. Was aan het twijfelen tussen deze en die ik heb gekocht. Deze is leuk, zeker met je creatieve achtergrond! Mooi gedaan!
Marja zei…
Leuke kaart Nancy!
Groetjes Marja.
Irene zei…
Wat super slim opgelost Nancy, enige stempels en een topkaart waar Yvonne vast SUper blij mee zal zijn!

xx Irene
Eri zei…
Prachtige kaart met die mooie stempel en achtergrond.
Groetjes, Eri
Marfien zei…
mooi stempelwerk Nancy, het is een vrolijk kaartje geworden.
Vanmorgen een rondje rommelmarkt gelopen, een flesje goudspray gevonden en wat materiaal voor mijn "bloemstukjes"
het wordt nu te warm buiten, even achter de computer mijn nieuwe creaties plaatsen . . .
mooi gestempeld en ingekleurd kaartje laat je aan ons zien! Super.

liefs Kim
karien zei…
Wat een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt Nancy
Groetjes Karien
Ans Gilbert zei…
je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Yvonne,
goed idee van dat glossy tijdschrift..mijn tante zou zeggen
"er is niets zo slim als mensen"ze is er helaas niet meer, maar ik denk nog vaak aan haar..
gr.Ans
Margreet zei…
Ik hou hier wel van, Nancy! Mooie achtergrond en een toffe bloemenstempel. Heb je de tekst handgeschreven? Erg gaaf!
xxx Margreet
Myriam zei…
Prachtige, kleurrijke achtergrond. De gestempelde bloemen passen er perfect bij. Zo zie je maar, creatievelingen vinden voor alles een oplossing. ;-)
Nota Bene zei…
Die bloemenstempel is echt heel leuk. Je achtergrond is dan misschien niet volgens een bepaalde techniek gemaakt, maar hij is echt supermooi!
Groetjes, Nele
Sarah zei…
Super leuke kaart!!!!
Geweldig!
Enny zei…
Een heel mooie kaart Nancy, ja, als je op verplaatsing bent, is het behelpen hé... maar de achtergrond is prachtig ! Groetjes, Enny
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een vrolijke kaart, zowel de kleuren als de stempel en het lettertype van de tekst... Helemaal geslaagd... En jij kent ondertussen wel veel verjaardagen van blogmaatjes... Super voor hen dat jij hen allemaal kaartjes stuurt!!

Liefs,
Nancy
Anoniem zei…
Wonderful card Nancy! Love the colors and coloring of the background, and the beautiful flowers! Thank you so much for joining us at Seize the Birthday challenge!
xx Ashwini

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils