Elke donderdag een kerstkaartje: # 2018/5

Deze week ben ik weer van de partij hoor met mijn wekelijkse kerstkaartje!  Ik ben al heel wat beter maar helemaal nog niet tiptop, ongelooflijk hoe je na een week in bed toch niet echt uitgerust kan zijn...  De koorts raakt maar niet onder de 37, nog wat flauwtjes op mijn benen, maar het lukte om dinsdag te werken (toch geen lastig werk zoals mijn zoon zegt : daar gewoon maar zitten en babbelen...).  Gisteren rustdag en vandaag wordt het weer volle bak op het werk, 28 afspraken voor advies rond pensioenwetgeving e.d. (gelukkig gewoon maar zitten babbelen 😉...).  Vandaag start ook een nieuwe collega.  Doordat mijn vaste collega (die fulltime werkt, ik maar parttime) al een hele tijd afwezig is wegens ziekte en er niet onmiddellijk zicht is op terugkeer komt er eindelijk een vervanger.  Die dus vanaf nu haar opleiding krijgt, bij mij en bij een aantal collega's in andere regio's.  Dus extra tandje bij nu, maar binnenkort wordt het wel super om er weer een volle kracht bij te hebben en eindelijk weer op onze anderhalve bezetting te zitten ...

Vandaag hebben de meeste teamleden van 52 Weeks to Christmas een reminder voor de lopende challenge waarbij Suzan vroeg om een kerstkaartje te maken met een 3D-plaatje of een plaatje uit een knipvel.  Mijn 3D-kaartje kwam pas maandag op mijn blog, vandaag eentje met een knipvelplaatje.  Ik weet niet juist uit welk knipvel, het zat in een mapje met restjes van de collectie Frozen Forrest van Studio Light.


Het was vast mooier geweest om zoals voorzien een kraft basiskaart te gebruiken, maar mijn voorraad geplooide basiskaarten was op, en dat zag ik pas toen ik een kaart wou pakken om mijn bijna-kaart op te gaan plakken en het enige kraftpapier dat ik nog liggen heb is 13,5/27 of A5....... En ik had  niet echt de energie om te gaan shoppen bij Action (erg hé) of Boekenvoordeel, de enige 'hobbywinkels' hier in de buurt...  Dus uit noodzaak een witte basiskaart...

Gebruikte materialen:
Knipplaatje: Frozen Forrest - Studio Light
DP: Winterfeelings - Studio Light PPWF60
Distress Inkt : Vintage Photo
Fishtail Banner: Cheery Lynn Designs
Fijne Kerst: Crealies
Parelbrad: Panduro 
Parelsneeuwvlokjes en beige kant: AliExpress
Bruin lint: gekocht op de KGKD in Den Bosch

Voor wie nog mee wil doen met de challenge bij 52WTC, heel veel succes!
Je challengekaartje kan je hier linken tot vanavond 23u55.
Maakte je een kerstkaartje zomaar voor de fun,
dan kan je dit linken bij het blogbericht van vandaag.



Leuk:
Met dit kerstkaartje was ik honorable Mentioned bij de kleurenchallenge van Christmas Card Throwdown.  ("
Beautiful image and the colours are just perfect")  
Maakt me heel blij!     


 
Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
ik probeer in de komende dagen ook weer bij iedereen langs te komen! 
Dankjewel als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy
 

Challenges en zo:
Anreda Challenge: schets jan/feb
CHCC: #  370
The Merry Christmaschallenge: # 5
The Holly and Ivy Christmaschallenge: # 22 (3de deelname)

Reacties

Valerija zei…
Oooh...what a wonderful card!
Valerija xx
Epie zei…
Mooie reminder Nancy , leuke combi
Fijne dag van Epie
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt Nancy.
Leuk met het plaatje van Studio Light
Gelukkig ben je weer een beetje aan de beterende hand.
Nu nog het laatste restje
Groetjes Hetty
wat een prachtige kaart Nancy, het is je vergeven hoor die witte/creme kaart....je hebt hem schitterend gebruind...vind het prachtig staan.
Fijn dat je wat vooruit gaat...doe toch nog maar rustig aan..al lees ik dat dit vandaag niet mee gaat vallen.
Succes Annemarie en merit
lenywim35 zei…
Mooie kaart Nancy. Dat is eigenlijk erg vervelend werken. Eerstens niet goed uigtgeziekt,en ten tweede geen voldoende personeel. Het is volgens mij overal hetzelfde.
Dat is toch een klein beetje rekenen op je aanwezigheid, terwijl als je niet uitziekt je ook maar half aanwezig bent.
Veel sterkte met alles. En laat Dimitri maar praten. Zijn werktijd komt nog en dan praat die anders. hihihi
grts leny
Je@net zei…
Erg mooie kaart, Nancy.
Gefeliciteerd met je eervolle vermelding en veel sterkte op het werk. Ik kan nog een paar dagen uitzieken en begin volgende week weer.
Eri zei…
Je kaart ziet er heel mooi uit hoor, ook al heb je een lichte basiskaart gebruikt. Gefeliciteerd met je toppertje. Veel sterkte op je werk vandaag.
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Wat dapper dat je nog halfbakken alweer aan het werk bent gegaan! Lijkt me niet fijn. En dan ook nog energie voor een kaartje gevonden, het is heel mooi geworden! Als je niet over het kraftpapier begonnen was had ik er niets van gedacht...
Groetjes
Jantine
Marja zei…
Prachtige kaart Nancy!
Dat je de energie nog voor had om toch nog een kerstkaart te maken.
Groetjes Marja.
Sylvia zei…
Hele mooie kaart,Nancy.prachtig afgewerkt met het mooie kantje.

Groetjes,Sylvia.
Enny zei…
Een prachtige kaart, zo'n mooi plaatje en super versierd ! Wat erg, dat je het nu extra druk hebt op je werk, ja, een nieuwe collega opleiden bij het "normale" (drukke) werk, niet makkelijk ! Ik hoop dat je dit weekend nog kan uitrusten. Proficiat met je eervolle vermelding ! Groetjes, Enny
Trudy zei…
Mooi kaartje. Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt.
Sterkte. groetjes Trudy
Caroline zei…
Mooie kaart Nancy!
En gefeliciteerd met je winnende kaartjes, altijd leuk!
Een hele mooie kaart Nancy!
groetjes, Caroline
Karla zei…
Schitterende kerstkaart Nancy, heel mooi papier en je hebt alles mooie gecombineerd.

Groetjes Karla
Rosina zei…
Heel mooi je kaartje Nacy...alle accentjes passen perfect bij elkaar..en hopelijk is je werkdag vandaag een beetje meegevallen,
en gaat het binnenkort wat beter met een extra kracht erbij...

groetjes Rosina
DT 52 WTC
Colien zei…
Mooi kaartje, niks mis met het witte randje van de basiskaart, hoor!
grtz.Colien
Gina zei…
De witte basiskaart misstaat helemaal niet hoor! Heel mooi geworden. Groetjes, en toch ook nog wat beterschap! Dapper dat je toch ook al weer aan het werk bent, maar zoals ik lees zal het ook een beetje uit noodzaak zijn :) Groetjes, Gina
karin zei…
Mooie kaart Nancy. Zo te lezen heb je een nogal drukke job. Succes met inwerken van je collega.
Groetjes,
Karin
GerJanne zei…
Zo zeg, jij bent ongelooflijk druk geweest de laatste tijd. Fijn dat je versterking gaat krijgen. Dat zal je vast gaan merken na verloop van tijd.
Je kerstkaart is erg mooi! Prachtige uitwerking van de sketch! En ja die kinderen, he?! Grappig hoe ze er tegenaan kijken!
GerJanne
Margo zei…
Je kaartje is prachtige Nancy ! Doe maar rustig aan hoor ! Ik ben er toch ook zeker 2 weken van onder de voet geweest ! Het zal inderdaad wel fijn zijn als er eindelijk iemand bij komt voor je ! Ik duim dat het iemand is die snel van aannemen is en dat je dus snel versterking hebt !
Groetjes
Margo
Heel mooie kaart Nancy .
Bedankt voor je mail komt wel goed .
Groetjes Doris
Hoi Nancy, gelukkig gaat het stapje voor stapje wat beter. Het is echt een nare hardnekkige griep begrijp ik op verschillende plaatsen.
Je kaart is mooi, de witte onderkaart stoort niet hoor en wat heb je er mooi kant op verwerkt.
Beterschap nog.
Lieve groetjes Miranda
Hermien zei…
Mooi kerstkaartje.Hopelijk ben je snel weer fit.

Groetjes Hermien
Irene zei…
Ik heb van alles gemist merk ik wel, ook al noemt zoonlief het babbelen. ...goed uitzieken Nancy want de griep viert hoogtij en straks ben je terug bij af!
Mooi kaartje en niks mis met de witte basis!

XxIrene
Ans Gilbert zei…
Laat Dimi maar lekker babbelen, 28 afspraken op één dag, dat is niet mis, zeker als je dan nog niet echt fit bent. Hoop dat de nieuwe kracht, snel ingewerkt kan worden en het voor jou rustiger wordt. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt,de witte onderkaart, maakt het net wat frisser,
groetjes
Ans
Janis Lewis zei…
Beautiful Christmas card! Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een sfeervolle kaart maakte je. Mooi hoe het papier matcht met de afbeelding!

Liefs,
Nancy
Nicolette zei…
Wat een hoop afspreken op 1 dag, dat kost toch veel energie. Neem het weekend je rust.
Je kaart is erg mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Hazel zei…
Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 370e - hope to see you again soon x
Crealientje zei…
Prachtige kerstkaart met de sketch van Anreda!
Mooi opgelost de witte kaart met de bruine randjes. Valt bijna niet op hoor!
De koorts gaat niet onder de 37 en dan toch gaan werken. Weet niet of dat verstandig is.Goed voor jezelf zorgen hoor!.Mij leert dat niet goed uitzieken dubbel en dwars weer toeslaat.Ben je straks weken niet fit, bij mij duurde het 3 weken en na 5 weken pas weer fit.Was het ook helemaal zat!
Mocht je van kippensoep houden maak die dan, daar knap je van op.
Sterkte ermee en beterschap!
Een rustig weekend toegewenst en lieve groetjes Crealientje.
anncreatief zei…
Prachtige kaart!
Lieve groet,
Jackie C zei…
Wonderful that you have shared your great artwork with us here at THE HOLLY & THE IVY. Good luck hun and do come back again!

Jackie DT
Cards By MI zei…
Nice and lovely looking card with fabby design. Thanks for joining us over at TMCC this week.
Love n hugs
Marie
Petra L zei…
Prachtig Nancy.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils